חייגו אלינו:

04-8673255

שלנו לנו מייל

boris.itzcovich@gmail.com

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

טיפול ניקוי אבנית והדרכת צחצוח

מרפאת השיניים של דר' איצקוביץ היא בין מרפאות הבודדות שקיימות בשוק,
שבה מנסים להאריך את החיים של כל שן ושן
וגם להגיע למצב טוב ויציב של מטופל לשנים ארוכות ע"י טיפולים מניעתיים.

הטיפול הבסיסי ביותר הוא ניקוי אבנית. המטופלים הצעירים, שאין להם בעיות חניכיים, כתרים או שתלים צריכים להוריד אבנית משיניהם פעם בחצי שנה עד שנה.
המטופלים שיש להם בשיניהם כתרים, הושתלו אצלם שתלים או שיש להם בעיות חניכיים חייבים לבוא לשיננית פעם ב3-4 חודשים, כמובן שלכל מטופל תבנה תכנית אישית שתשמר את מצב בריאות הפה שלו בצורה הכי טובה שאפשר. ניקוי אבנית זהו טיפול מהיר ולא כואב!!!!!!!

אבל רק אם מקפידים לעשות אותו באופן קבוע, ולא להזניח. זה בדיוק כמו שלוקחים את המכונית לטיפול תקופתי למוסך, כך נמנעים מתקלות מפתיעות וגם המחיר הוא די ידוע מראש. כך גם בשיניים: בתחזוקה נכונה ההשקעה תהיה מינימלית והטיפול קצר.

השינניות יוליה וז'אנה, שעובדות במרפאתנו, מאד מקצועיות ועדינות. מיותר לציין כי כל צוות המרפאה עושה ניקוי אבנית תקופתי אצל שינניות שלנו וכולנו נהנים מהשירות המצוין שלהן.

השקעתם את מיטב כספכם בבריאות השיניים שלכם? תשמרו על מה שכבר ביצעתם!

נציין כאן כי מטופל שעבר טיפולים מורכבים כגון השתלות שיניים, ניתוחים, שיקום נרחב ע"י כתרים או גשרים חייב להגיע לתחזוקה שוטפת, כדי לקבל אחריות על הטיפולים שעבר.
הסיבה היא – כי החלק העיקרי של שמירת הפה של המטופל הוא באחריות המטופל עצמו. כמובן שאחרי ניקוי אבנית המטופל מגיע לבדיקה תקופתית לרופא המטפל (דר' בוריס או דר' תמר) וכך במידה ויש בעיה כלשהי, הכי קטנה, היא מתגלה ומטופלת כבר בשלביה המוקדמים.

בתום הפגישה עם השיננית המטופל עובר הדרכה מפורטת על צחצוח שיניים המותאמת למצבו האישי והמלצה על אביזרים השימושיים. כאן המקום להזכיר להביא מברשת שיניים ואביזרי הצחצוח לכל ביקור במרפאה.

ניקןי אבנית
ניקןי אבנית

איצקוביץ' דנט

כל סוגי הטיפולי שיניים ואפילו יותר במקום אחד נוח.

במרפאתנו מתמקדים לא רק בשיניים, אלא בהשפעתן על כל הגוף – מהסגר ועד כף רגל.

40 שנה ניסיון ברפואת שיניים

ותק מעל 40 שנים ברפואת שיניים מתוכם מעל 30 שנים בישראל.

הזמינו תור עכשיו

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
× שלחו פניה ב-Whatsapp
דילוג לתוכן