חייגו אלינו:

04-8673255

שלנו לנו מייל

boris.itzcovich@gmail.com

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

היפנוזה רפואית – טיפולי שיניים ללא חשש

מרפאת השיניים של דר' איצקוביץ היא בין מרפאות הבודדות שקיימות בשוק,
שבה מנסים להאריך את החיים של כל שן ושן
וגם להגיע למצב טוב ויציב של מטופל לשנים ארוכות ע"י טיפולים מניעתיים.

היפנוזה במרפאת שיניים מיועדת ל-2 קבוצות אוכלוסיה שונות:
1) למטופלים החוששים מטיפולים אצל רופא שיניים.
2) למטופלים בעלי הרגלים מגונים כגון: מציצת אצבע, דחיפת לשון, שחיקת שיניים.

כ20% מאוכלוסיית ארצות המערב סובלים מחרדה מרופאי שיניים. הפחד הזה משתק את המודע והתת מודע רק מעצם המחשבה על הטיפול. אוכלוסיה כזאת נמנעת מביקורים אצל רופא שיניים עד שהשיניים נהרסות כליל.

במרפאתנו אנו מציעים למטופלים חרדתיים סדרת טיפולים בהיפנוזה אצל דר' תמר, שעברה התמחות מיוחדת בהיפנוזה רפואית. היפנוזה כשלעצמה איננה טיפול, אך איש מקצוע מיומן יכול לייעל ולשפר את תהליך האבחון והטיפול בבעיה גופנית או נפשית באמצעותה. חוק ההיפנוזה בישראל אוסר על אנשים שלא הוסמכו בידי המדינה (והם אך ורק רופאים, פסיכולוגים, או רופאי שיניים) לטפל באמצעות היפנוזה.

הודות להיפנוזה האנשים נפתרים מהפחד מטיפול שיניים וכך הביקורים במרפאה הופכים לתהליך רגוע. לכן היפנוזה זאת השיטה הכי יעילה להשאיר פחדים בצד.

אז מה היא היפנוזה בכלל?
האם הטיפול בהיפנוזה מסוכן ?
האם ישנים במהלך הטיפול והאם יש סכנה שלא מתעוררים ?

כאן נשיב על שאלות אלו ואחרות על מנת להסביר: היפנוזה הוא מצב אחר של מודעות. בזמן הטיפול בהיפנוזה, האדם מרוכז בחוויות של עצמו, ברמת מודעות אחרת: חשיבה בתמונות, האטה של חשיבה לוגית-מושגית, חוויות חושיות של מראות, צלילים – מצב הדומה לחלום, אך בניגוד לאדם הישן בלילה וחולם – המטופל בהיפנוזה אינו ישן.

רוב המהופנטים מתארים מצב זה כמצב מהנה של ריכוז מוגבר. היפנוזה אינה מצב של שינה – האדם המטופל בהיפנוזה מודע וחש את כל המתרחש באופן מחשבתי, רגשי וגופני בזמן הטיפול בהיפנוזה. הוא שומע, מקשיב ומגיב. היפנוזה גם אינה מצב של חוסר הכרה – האדם המטופל בהיפנוזה הוא בהכרה מלאה, יודע, חש ומרגיש וערנותו הפנימית (הפניית הקשב כלפי פנים) אף רבה יותר מערנותו הפנימית בחיי היומיום.

בטיפול בהיפנוזה, לא ניתן "להביא", "להכריח" או "לשכנע" את המטופל למעשים והתנהגויות הנוגדים את המוסר, האתיקה או עקרונות החיים שלו. אין ההיפנוזה מנוגדת ליושר האישי של המטופל והיא פועלת על-פי נורמות חיים המקובלות על-ידי המטופל.

כל מצב של ריכוז גבוה, שבו אנחנו ממוקדים בדבר אחד, וכאילו "מתעלמים" משאר ההסחות שמסביב הוא מצב שיש לו מאפיינים היפנוטיים. רובנו חשים חוויה דומה כשאנחנו מרשים לעצמנו לשקוע בסרט או בספר מרתקים, וכך מנתקים את עצמנו מהסביבה. היפנוזה אינה מצב של שינה או של איבוד הכרה, אלא להיפך: מדובר במצב של ריכוז רב, אם כי ריכוז בדבר אחד. ניתן להימצא במצב היפנוטי גם בזמן פעילות גופנית אינטנסיבית, כמו ריצת מרתון.

בבדיקת גלי מוח (EEG) נמצא כי אין הבדל מהותי בין פעילות מוחית של אדם מהופנט לבין זו של אדם עירני. תמונת גלי המוח שונה לחלוטין בזמן שינה וחלימה, ולכן ניתן להגדיר את ההיפנוזה כסוג של "חלימה בהקיץ". המאפיין העיקרי של התופעה ההיפנוטית הוא הסוגסטיה (שכנוע) – אולם לא מדובר בשכנוע במובן הרגיל של המילה, אלא בתהליך המאפשר להעביר לאדם רעיון כלשהו על-ידי תקשורת מילולית, תנועתית או קולית, תוך כדי עקיפת תהליכי הבקרה האינטלקטואליים שלו.

המטופל שהחליט לטפל בשיניים בשיטת ההיפנוזה יעבור סדרת מפגשים, בהם ילמד לעשות היפנוזה עצמית ויתרגל הכנה נכונה לפני טיפול שיניים. כל יסודות ההיפנוזה עוזרות לא רק לטיפולי שיניים, אלא מועילות לכל החיים למצבים מלחיצים אחרים.

לסיכום:
שום טיפול אחר לא עבד? נסו היפנוזה!!
כל מה שאתם צריכים להצלחת הטיפול זה אמון ברופא ומוטיבציה גבוהה!!

איצקוביץ' דנט

כל סוגי הטיפולי שיניים ואפילו יותר במקום אחד נוח.

במרפאתנו מתמקדים לא רק בשיניים, אלא בהשפעתן על כל הגוף – מהסגר ועד כף רגל.

40 שנה ניסיון ברפואת שיניים

ותק מעל 40 שנים ברפואת שיניים מתוכם מעל 30 שנים בישראל.

הזמינו תור עכשיו

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
× שלחו פניה ב-Whatsapp
דילוג לתוכן