חייגו אלינו:

04-8673255

שלנו לנו מייל

boris.itzcovich@gmail.com

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

שתלים דנטליים

מרפאת השיניים של דר' איצקוביץ היא בין מרפאות הבודדות שקיימות בשוק,
שבה מנסים להאריך את החיים של כל שן ושן
וגם להגיע למצב טוב ויציב של מטופל לשנים ארוכות ע"י טיפולים מניעתיים.

השתלות שתלים מתבצעת באזורים בהם אין שיניים מסיבות שונות (שיניים נעקרו, שיניים לא בקעו וכו'). לפני עידן השתלים מטופל שהיו חסרות לו שיניים (בודדות או מרובות) ניצב בפני בעיה קשה לשיקום. במקרה של שן בודדת היו משחיזים שיניים בריאות הסמוכות לאזור שן חסרה כדי לגשר ביניהן וכך לסגור את הרווח. במקרה של חוסר רב של שיניים הפתרון היחיד היה תותבת נשלפת, שאיכות החיים בעזרתה לא גבוהה כלל.

במרפאתנו משתמשים במבחר שתלים בשיטות הכי עדכניות וחדשניות, למטרות שיקום נייד ושיקום קבוע, שנותן נוחות, חוזק ואסתטיקה מצוינת. בנוסף, דר' בוריס איצקוביץ' פיתח שתל המאפשר לשקם אזורים מחוסרי שיניים במקרים, בהם השתלים הרגילים לא מתאימים.

בהשתלה ישנם שלושה שלבים:

השלב הכירורגי

הכנסת שתל, העשוי טיטניום, לתוך העצם של הלסת. הפעולה הכירורגית הזאת מתבצעת במרפאתנו עם הרדמה מקומית רגילה. המטופל לא מרגיש שום כאב בזמן הפעולה. לאחר ההשתלה, סוגרים את החניכיים ע"י תפירה, כדי למנוע חשיפה לסביבת הפה עד להחלמה המלאה של האזור. ישנם מקרים בהם אפשר לבנות על השתל בצורה מיידית וזה נקראה העמסה מיידית. בשלב הזה מדלגים על השלב השני (החשיפה) ועוברים לשלב השיקומי.

שלב חשיפה

לאחר תקופה של 3-4 חודשים חושפים את החלק העילי של השתל, מוצאים את הפקק שסגר מעל ומבריגים פקק ריפוי שבעצם בונה את רקמת החניכיים סביב השתל לכתר שיבוא בשלב השלישי

השלב האורתופדי (השיקומי)

ביצוע שיקום על השתל – במקום פקק ריפוי שעיצב את החניכיים סביב השתל לצורה הנדרשת שמים מתאם (מבנה) שעליו יבנה הכתר. לאחר שהמתאם יושב על השתל בצורה הנדרשת, לוקחים מידה/סריקה ושולחים למעבדה לטכנאי ומקבלים כתר, שמתחבר לשתל. צורה וגוון הכתר מותאם במיוחד לשיניים הסמוכות.

מחקרים רבים וניסיון טיפולי גדול מראים, כי זאת שיטה אמינה, שפותרת המון בעיות. עקב התאמה ביולוגית של השתלים עם רקמת העצם ישנו חיבור מלא של השתל עם העצם בלסת, מה שנותן יציבות ובסיס חזק לשיקום.

 

כדי להגדיל משמעותית את הסיכויי קליטת שתלים דנטליים בצורה טובה ולאורך הרבה שנים המטופל חייב לשמור על היגיינה מושלמת. יש לקחת בחשבון, כי עישון הוא גורם הסיכון הכי גדול. בנוסף, על אחריותו של המטופל להגיע להסרת אבנית וביקורת מעקב קבועים כדי לקבל אחריות על הטיפולים שבוצעו (שתלים וכתרים)

 

שתל
שתל

איצקוביץ' דנט

כל סוגי הטיפולי שיניים ואפילו יותר במקום אחד נוח.

במרפאתנו מתמקדים לא רק בשיניים, אלא בהשפעתן על כל הגוף – מהסגר ועד כף רגל.

40 שנה ניסיון ברפואת שיניים

ותק מעל 40 שנים ברפואת שיניים מתוכם מעל 30 שנים בישראל.

הזמינו תור עכשיו

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
× שלחו פניה ב-Whatsapp
דילוג לתוכן