חייגו אלינו:

04-8673255

שלנו לנו מייל

boris.itzcovich@gmail.com

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חניה, הסדר עם ביטוחים והסדרי תשלום מיוחדים

טיפול קרניו-סקראלי

מרפאת השיניים של דר' איצקוביץ היא בין מרפאות הבודדות שקיימות בשוק,
שבה מנסים להאריך את החיים של כל שן ושן
וגם להגיע למצב טוב ויציב של מטופל לשנים ארוכות ע"י טיפולים מניעתיים.

מה זה טיפול קרניוסקראלי ?

זוהי שיטת המבוססת על הבנה עמוקה מאד של אנטומיה ופיזיולוגיה.

טיפול קרניו-סקראלי מתחיל לצבור תאוצה בקרב מטפלים אלטרנטיביים וגם בקרב רופאים קונבנציונליים, אשר מבינים עד כמה שיטה זו קשורה בקשר ישיר לרפואה, גם עקב היותו טיפול לא מסוכן ולא חודרני וגם משום שהוא מאד יעיל.

ישנו מושג של בריאות קרניו-סקראלית וממנו התפתחה שיטת הטיפול, אשר כוללת בה מסאז'ים, פיזיותרפיה, כירופרקטיקה, אוסטאופתיה וקינזיולוגיה.

אז, מה זה בעצם טיפול קרניו סקראלי?

לצורך הסבר פשטני, דמיינו את גוף האדם ככינור והמיתרים הם מחזורי חיים שנותנים מקצב ביולוגי.

לקיבה יש מחזור עבודה של 23 שעות, הלב פועם כל שניה, הריאות מתמלאות ומתרוקנת כל 2 שניות……..

הרפואה הקונבנציונלית דגלה במשך שנים רבות בהוכחה, כי החיבורים בין עצמות הגולגולת מסתיידים בגיל יחסית צעיר והופכים את הגולגולת לקופסה נוקשה אחת. אבל הסתבר שזה כלל לא כך. בחיבורי עצמות הגולגולת נשמרים סיבים של חלבוני בנייה (קולגן ואלסטין) בעלי תכונות אלסטיות גבוהות. הודות להם הגולגולת "נושמת" בצורה כמעט בלתי נראית לעין – מתרחבת ומתכווצת בכמה מיקרונים כ6-10 פעמים בדקה ובלשון מדעית התופעה הזאת נקראת מקצב קרניו-סקראלי.(קרניום -גולגולת, סקרום- עצם העצה בבסיס עמוד השדרה).

אם המקצב הזה מופר, מתחיל להצטבר ״זר״ שלם של מחלות, שמקורן לא מובן על פי רוב, אפילו לרופא מומחה באותו התחום.

ואז מה קורה? המטופל הולך למומחים שונים, אוסף אבחנות שונות ולוקח אינסוף תרופות, אבל במקרה הטוב מקל רק זמנית על ההרגשה הלא טובה. כדי להחזיר את הבריאות למיטבה צריך לשקם את הקצב הקרניו-סקראלי, אחרת זה יהיה מעגל סגור של בעיות לא פתורות.

אנחנו יוצרים מפה כוללת של בריאות המטופל ועליה מסמנים את הבעיות הקיימות גם כדי לדעת מה הן וגם כדי להשוות אחר כך איזה שינויים קרו.

במהלך טיפול קרניו-סקראלי עצמו לא רואים שינויים חיצוניים, אבל במהלכו הרופא המטפל עובד בצורה מאד נמרצת ובודק תנועות גוף שכמעט לא נראות לעין ובוחן מה השפעתן על המטופל.

חשוב להבין – הטיפול הקרניו-סקראלי לרוב מצריך התערבות מומחים שונים, הן מרפואה קונבנציונלית והן מאלטרנטיבית, כל מקרה לגופו.

לאחר סדרת הטיפולים שיעבור המטופל במרפאת השיניים שלנו ואצל המטפל בשיטה קרניוסקראלית מצב הבריאות הכללי משתפר, נפתרות בעיות הצוואר והגב, בעיות עיניים, נחירות ועוד ועוד.

תפקידנו במרפאת השיניים בטיפול זה הוא לבדוק את תקינות סגר השיניים, וכן את השפעותיו על מפרקי הלסת שהם בתורם משפיעים על כל שרשרת השרירים והעצבים בגוף (מהגולגולת עד לעצם העצה). למשל, במידה ושן אחת לא נמצאת בסגר תקין, נוצרת אסימטריה בין הלסתות שגורמת ללחץ על שריר כלשהו בסביבה הקרובה, מה שמביא כשרשרת ללחץ על שריר אחר ו/או על עצב כלשהו. זה יכול להביא לאולקוס / ראיה מטושטשת / שמיעה גרועה / צליעה וכו׳.

אחרי זמן ממש קצר ניתן לראות שינוי בפרופיל פניו של המטופל ( בעקבות שינוי ממנח הלסת התחתונה).

בשיקום נכון, יחד עם שיקולים קרניו-סקראליים, העבודה הסופית תהיה הרבה יותר נוחה למטופל במעמד המסירה.

הטיפול הקרניו-סקראלי כמובן לא פתרון קסם לכל בעיות הבריאות. אבל הרבה דברים ניתנים לשיפור ולא גורמים כלל לנזק. זה בדיוק עתיד הרפואה החכמה.

איצקוביץ' דנט

כל סוגי הטיפולי שיניים ואפילו יותר במקום אחד נוח.

במרפאתנו מתמקדים לא רק בשיניים, אלא בהשפעתן על כל הגוף – מהסגר ועד כף רגל.

40 שנה ניסיון ברפואת שיניים

ותק מעל 40 שנים ברפואת שיניים מתוכם מעל 30 שנים בישראל.

הזמינו תור עכשיו

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
× שלחו פניה ב-Whatsapp
דילוג לתוכן